-
USŁUGA BLIK, Przelew na telefon
Bank Spółdzielczy w Zaleszanach, informuje o wprowadzeniu usługi Przelew na telefon Blik.
Kto może korzystać z BLIKA?
Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:
- Są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Zaleszanach.
- Posiadają urządzenie (telefon) z zainstalowaną aplikacją mobilną BS Zaleszany EBO Mobile Pro
Dzięki usłudze BLIK, Przelew na telefon.
Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?
W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do EBO RWD (bankowość internetowa) .
W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK/ Przelew na telefon.
domyślny |
maksymalny |
|
Limit jednorazowy |
500 zł |
10.000 zł |
Limit dzienny |
500 zł |
10.000 zł |
Limit miesięczny |
500 zł |
10.000 zł |
Limit przelew na telefon jednorazowy |
500 zł | 1000 zł |
Limit przelew na telefon dzienny |
500 zł | 1000 zł |
Limit przelew na telefon miesięczny |
500 zł | 2000 zł |
Jak aktywować BLIKA? Instrukcja aktywacji
1. Na głównym ekranie aplikacji mobilnej BS Zaleszany EBO Mobile Pro wybierz „Więcej” aby wejść w Ustawienia.
2. Wybierz „Blik” i suwakiem włącz usługę.
3. Następnie należy zapoznać się z Regulaminem oraz wskazać rachunek do obciążeń z tytułu transakcji Blikiem.
4. W kolejnym kroku należy podać 6 cyfrowy kod PIN, którym logujesz się do aplikacji mobilnej.
5. Po podaniu poprawnego kodu PIN, usługa BLIK zostanie aktywowana.
BLIK – płać i wypłacaj wygodnie
Płatności w sklepach lub w Internecie:
- Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Zaleszany EBO Mobile Pro
- Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
- Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
- To już wszystko - zakupy opłacone
Wypłata gotówki z bankomatu:
- Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
- Podaj kwotę transakcji
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Zaleszany EBO Mobile Pro
- Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
- Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BS Zaleszany EBO Mobile Pro poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga.
Dokonać Przelewu na telefon Blik: instrukcja
Rozliczaj się ze znajomymi natychmiast, w niedzielę i święta i do tego bezpłatnie, znając jedynie ich numer telefonu. Wystarczy, że ich bank udostępnia usługę Przelew na telefon BLIK a odbiorca, do którego chcemy wysłać przelew, zarejestrował swój numer telefonu w usłudze przelew na telefon BLIK.
Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:
- Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
- Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BS Zaleszany EBO Mobile Pro przez wiadomości, komunikatory
- Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego
- Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BS Zaleszany EBO Mobile Pro i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
- Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem EBO RWD lub dzwoniąc na Infolinię Banku.