Skip to main content
  • MOJEID

    MOJEID

    Co to jest mojeID i Profil zaufany ?

    mojeID to bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości on-line w usługach komercyjnych i publicznych. Umożliwia ono realizację drogą elektroniczną wszelkich formalności, które dotychczas wymagały osobistego uwierzytelnienia danych. Dzięki mojeID nie trzeba udawać się osobiście do urzędu, ubezpieczyciela, dostawcy energii, placówki medycznej czy firmy telekomunikacyjnej, by sfinalizować umowę lub podpisać dokumenty. Usługa mojeID to rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, w zaciszu domowym, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

    Profil Zaufany jest jednym z elementów mojeID. Umożliwia korzystanie z cyfrowych usług publicznych (np. składanie pism urzędowych, wniosków o wydanie paszportu czy prawo jazdy). Można go będzie założyć w bankowości internetowej, po zalogowaniu na swoje konto.

    WAŻNE - Przed rozpoczęciem procesu proszę o kontakt z Bankiem w celu weryfikacji/aktualizacji numeru telefonu komórkowego oraz adresu e-mail
    (aktualny numer telefonu i adres e-mail są bezwzględnie wymagane do poprawnego ukończenia procesu tworzenia Profilu Zaufanego)

    - Proces tworzenia Profilu zaufanego nie wymaga _wcześniej_ logowania do bankowości internetowej, inicjowanie odbywa się ze strony rządowej Strona główna Profil Zaufany

    Krok po kroku założenie Profilu Zaufanego.
    1. Wchodzimy na stronę (Profilu Zaufanego) https://pz.gov.pl/pz/index

    2. Wybieramy przycisk "Zaloguj się"

    3. Pojawi się ekran z kafelkami banków - wybieramy kafelek dla Banków Spóldzielczych "SGB Banki Spółdzielcze / Grupa BPS Banki Spóldzielcze"

    4. Na ekranie pojawi się wyszukiwarka Banków Spółdzielczych ("Wybierz swój Bank Spóldzielczy" - Województwo oraz Nazwa banku LUB "Znajdź swój Bank Spółdzielczy" - Nazwa banku)

    5. Wybieramy przycisk "Zaloguj się"

    6. Na ekranie pojawi się strona logowania do systemu bankowości internetowej https://bsz24.pl/
    a) Pojawi się ekran "Udzielenie zgody"
    b) "Sprawdż poprawność wyświetlonych danych" - Wybierz przycisk akceptujący / zatwierdzający zgodę
    c) Pojawi się ekran "Podpis zgody" - Wpisz kod z SMS i zatwierdź

    7. Zostaniesz przekierowany na stronę PZ ("Rejestracja w Profilu Zaufanym")

    8. Uzupełnij/dodaj "Nazwę użytkownika" - zaakceptuj regulamin (zaznacz kwadrat "zapoznałem się ...") i wybierz przycisk "Zarejestruj się"

    9. Zostaniesz przeniesiony na stronę logowania systemu bankowości internetowej https://bsz24.pl/
    a) Pojawi się ekran "Udzielenie zgody" (z numerem dokumentu z Profilu Zaufanego)
    b) Sprawdź poprawność wyświetlonych danych - Następnie wybierz przycisk akceptujący / zatwierdzający zgodę
    d) Pojawi się ekran "Podpis zgody" - Wpisz kod z SMS i zatwierdź

    10. Z powrotem trafisz na stronę Profilu Zaufanego ("Profil zaufany Użytkownika") - W prawym górnym rogu pojawi się imię i nazwisko zalogowanego użytkownika.

    11. W tym miejscu proces tworzenia profilu zaufanego zostaje zakończony.
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Gdy posiadamy już Profil zaufany logowanie odbywa się analogicznie z linku https://pz.gov.pl/pz/index
    - zaloguj się
    - Pojawi się ekran z kafelkami banków - wybieramy kafelek dla Banków Spóldzielczych "SGB Banki Spółdzielcze / Grupa BPS Banki Spóldzielcze"
    - Na ekranie pojawi się wyszukiwarka Banków Spółdzielczych ("Wybierz swój Bank Spóldzielczy" - Województwo oraz Nazwa banku LUB "Znajdź swój Bank Spółdzielczy" - Nazwa banku)
    - Wybieramy przycisk "Zaloguj się"
    - Na ekranie pojawi się strona logowania do systemu bankowości internetowej https://bsz24.pl/
    - Wpisujemy "identyfikator, hasło" oraz "kod sms" potwierdzamy / skanujemy kod qr w aplikacji EBO Token Pro
    - Zostajemy przekierowani na strone Profilu zaufanego naszego użytkownika

    Napisz do nas

    Centrala

    Plac Kościuszki 1
    37-415 Zaleszany
    15 845 07 16

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Godziny otwarcia - Centrala w Zaleszanach:
    Poniedziałek - piątek  7:30 - 15:30, kasa czynna: 7:30 - 15:00

    Telefon - kredyty, rachunki, lokaty:
    klient biznesowy: 15 845 07 16
    klient indywidualny: 15 845 07 16

    bankowość elektroniczna : 504 164 448, 15 845 07 16

    Odział w Radomyślu n / Sanem

    ul. Rynek Duży 9
    37-455 Radomysl nad Sanem
    15 845 43 09

    Poniedziałek - piątek  7:30 - 15:30, kasa czynna: 7:30 - 15:00

    Oddział Tarnobrzeg

    ul. Szeroka 24
    39-400 Tarnobrzeg

    Poniedziałek - piątek  8:00 - 16:00, kasa czynna: 8:00 - 16:00

    Telefon : (+48) 15 822 98 20
    Dyrektor Oddziału : +48 15 82 29 824
    Wspomaganie sprzedaży : +48 15 82 29 829
    Obsługa Klienta Indywidualnego  :+48 15 82 29 827, +48 15 82 29 828, 507 654 429
    Obsluga Klienta Biznesowego oraz Instytucji : +48 15 82 29 830 lub 509 966 754

    Filia Grębów

    ul. Rynek 3
    39-410 Grębów
    15 811 22 02

    Poniedziałek - piątek  7:30 - 15:30, kasa czynna: 7:30 - 15:00